تابستان تو رو یاد چی می اندازد؟

روزای بلندش یا گرمای زیادش؟

به لباس های رنگارنگش یا لباس های راحت و سبکش؟

به تعطیلی فکر می کنی ؟ یا دلت هوای سفر می کنه؟

یاد شن های داغ ، یا به خنکای یه هندوانه سرخ و شیرین ؟

تابستون هم مثل هر فصل دیگه ویژگی های منحصر به فرد خودشو داره، گرما رطوبت، شور، رنگ و حررات و…….

تابستان،لباس راحتی،لباس نخی   لباس راحتی ، تابستان،گرمالباس راحتی ، تابستان،گرما

ولی گذشته از تمام ویژگی های فصل تابستون شاید مهم ترین ویژگی اش اش گرما باشه فصل گرم تابستان،

حررات، خورشید و تحمل گرما

گرمای تابستان بعضی اوقات غیر قابل تحمله،  ولی بهر حال ماها باید بتونیم با این گرما کنار بیایم و یه جورایی نه تنها نذاریم اذیتمون کنه بلکه راه حل شو پیدا کنیم.

یکی از راه های سازگاری با گرما نوع لباسیت که انتخاب می کنیم علاوه بر مدل لباس، جنسش ، رنگش و حتی فرمش.

تابستان،لباس راحتی،لباس نخی

لباس های انتخابی ما در فصل گرما بهتره که نخی باشد چون نخ با الیاف نرمش امکان عبور هوا را در لباس ایجاد می کنه و طبیعتا تحمل  گرما را آسانتر می کنه. در حقیقت نخ مشخصه فصل  تابستانه،  همون طور که وقتی صحبت از زمستان می شه نا خودآگاه یاد پارچه های پشمی می افتیم.

تابستان،لباس راحتی،لباس نخی

علاوه بر همه این ها که پارچه های نخی ضد حساسیت هستند و تو فصلی که بدلیل گرما و گاهی هم رطوبت میزان تعریق بدن بسیار زیاده ، اینکه  پارچه لباس ضد حساسیت و نخی باشه یک مزیت بزرگ و با ارزش است و حتی عاقلانه..

درضمن پارچه نخی با انتقال حس سبکی و راحتی علیرغم خاصیت چروک شدن،  می تواند به لحاظ روحی هم توی روزای گرم تابستون حس ملایم سبکی و رهایی رو برامون تداعی کنه.

تابستان،لباس راحتی،لباس نخی

در مجموع باید فراموش نکنیم که جنس لباس هامون توی فصل گرم تابستون اگر نخی باشه می تونه به عنوان یه گزینه خوب برای تحمل گرما حساب بشه ، رنگ هایی که توی تابستون مکمل پارچه های نخی  هستند ،شاید رنگ های روشن بخصوص سفید باشه وانتخاب  مدل های راحت و گشاد با پارچه از جنس نخ مکمل های بی نظیری برای گرمای تابستان هستند و اگر کنار لباس های راحتی مون صندل های رنگی رو اضافه کنیم و حتی اکسسوری های رنگی می تونیم توی این فصل گرم تمام انرزی لازم رو هم از طبیعت  بگیرم و حتی به طبیعت پیرامونمون انرژی بدیم.

و صد البته راحتی لباسی که به عنوان پوششمون انتخاب می کنیم اگردرست و مناسب و سنجیده باشه علاوه بر آرامشی که در طول روز احساس می کنیم در دراز مدت روی روحیه و خلقیات ما تاثیر مثبتی میگذارد شاید یکی از مهم ترین فاکتورهای آرامش روح مون فراهم کردن ابزارهاو وسایلی که جسم مون رو آرام کنه وانتخاب لباس مناسب هر فصل  می تونه دربه وجود آمدن زمینه آرامش ما موثر باشه ، پس با انتخاب های درست و مناسب آرامش رو به خودمون و به اطرافیانمون هدیه بدیم .

تابستان،لباس راحتی،لباس نخیتابستان،لباس راحتی،لباس نخی

 

یکی از گزینه های پر طرفدار لباس های راحتی نخی، پیراهن های تابستونی با طرح های شلوغ و رنگ های شاده که در عین زیبایی بخاطر جنس نخی شون وخنک و بخاطر فرم  کلاسیک شون  سبک و راحت و بخاطر ترکیب رنگ های شاد در کنار هم حس زیبای تابستان را که  همان زیبایی بی تکلف، راحتی ، سبکی و در نهایت آراستگی است،  رو به ارمغان میاره.

پس کافیه برای لذت بردن از تابستان و گرمای اون بهترین و خلاقانه ترین انتخاب ها رو بکنیم  رنگ روشن و جذاب و یا حتی رنگ های شاد و بی پروا ، طرح های جسورانه و راحت و فرم هایی که سبکی و راحتی رو برامون تداعی می کنند.

تابستان،لباس راحتی،لباس نخی

لباس های راحتی نخی رو با طرح ها و مدل های متنوع می شه به راحتی در سایت گارودی دید و همه میشه به راحتی اونا رو تهیه کرد و یا ازشون الهام گرفت.

راستی می گن هر تابستون قصه خودشو داره،

قصه شما برای تابستون امسال چیه ؟؟؟؟؟؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *