تاریخچه

وقتی به تاریخ زندگی بشر نگاه می کنیم به فراز ها و نشیب هایی که بشر نخستین با آن روبرو بوده توجه میکنیم، انسانی پر تکاپو در ذهن متبادر می شود که می بایست برای مشکلی و رفع هر نیازی راه حلی می یافت.

هر نیازی مقدمه تفکر و لازمه اش پیدا کردن راه حل  یا شاید درستش،  ساختن  یک راه حل بود.

بسیار زمان برد تا انسان به اهمیت پوشش  بدن خود پی برد.

ولی بی تردید لباس تلاشی، موفق برای حفظ بدن از گزند سرما و گرما و باد و خاک بوده است و تصمیمی عاقلانه متفکرانه و کاربردی؛ ولی اینکه از چه زمان دریافت که پوشیدن زیر جامه یا همان لباس زیر نیز تصمیمی درست است به احتمال زیاد بعداز ابداع لباس رو بوده .

ولی آنچه بی تردید اتفاق افتاد بشر در طول زندگی خود همیشه در تلاش بوده تا به نقصان های زندگیش فائق شود و طبیعتا کشف و استفاده از لباس زیر اتفاقی یک روزه نبوده.
لباس زیر زنانه

پس از آن که بشر به لزوم لباس و پوشش بدنش پی برده آرام و آرام جنبه هایی غیر از ضرورت و محافظت در برابر گرما و سرما برای او معنا پیدا کرد فاکتورهایی مثل راحتی، زیبایی، دوام!!!!!

ولی به احتمال غریب به یقین انسانها به دلایل حفظ و مراقبت از آلت تناسلی شان و حفاظت در برابر دمای هوا و عوامل محیطی به سمت پوششی به نام لباس و سپس لباس زیر رفتند.

و طبیعتا این اتفاق مثل تمامی مسائل فرهنگی آرام ، پیوسته رخ داده و در هر مکانی از دنیا تحت تاثیر شرایط زندگی، شکل آن وعقایدآن منطقه فرم و ویژگی های خاص خودش را پیدا کرد.

در مصر باستان از دو پیش بند به عنوان زیر جامه که از پارچه ساده و پیش بند رو که به عنوان جامه اصلی و غالبا طرح دار بود استفاده می شد گفته می شود زنان در دربار مصر سینه و عورت شان را با پارچه می بستند.

لباس زیر زنانه لباس زیر زنانه

یا این که زنان یونانی به لباس زیر بسیار علاقمند بودند و از آن استفاده می کردند زنان ایرانی ورومی نیز با پارچه ای سینه های خود را می بستند تا در لباس زیباتر جلوه کند.

احتمالا سال ها به طول انجامید که استفاده از لباس زیر به صورت یک جز مهم در پوشش همگانی به حساب بیاید،  شاید برای شما جالب باشد بدانید امروزه تجارت لباس زیر به یکی از پر فروشترین شاخه های بیزنس لباس تبدیل شده است.

انواع لباس های زیر

لباس زیر زنانه                                لباس زیر زنانه

لباس زیر علاوه بر دسته بندی زنانه و مردانه و کودک غالبا از حیث جنس تفکیک می شوند.

انتخاب جنس لباس زیر از نکاتی است که دانستن آن خالی از لطف نیست

باید در این انتخاب،  نکاتی اگر چه کوچک ولی مهم رعایت شود.

اول اینکه باید بدانیم پوست بدن مان به چه الیافی حساسیت دارند به عبارتی در انتخاب لباس زیرین که مستقیما با بدن در تماس است یا تماس نزدیک تری دارد جنس پارچه شاید مهم ترین فاکتور انتخاب باشد لباس زیر های نخی معمولا راحت ترین لباس زیرو مطمئی ترین ها هستنداین لباس های البته فارغ از جنسشون دارای مدل های متنوعی هستند که دقیقا با توجه به اینکه چه استفاده از آن هامی شود باید تهیه شوند ولی غالبا برای لباس های زیر روزانه این دسته جزء بهترین های هستند البته لباس زیر فانتزی جذابیت های ویژه ای دارندو طرفداران ویژه ، همچنین ست های لباس زیر مجموعه های بسیار جذابی هستند که در موقعیات خاص می تواند انتخاب درست باشد

لباس های زیر گیپور از این دسته هستند که بسیار هم مورد توجه هستند

لباس زیر زنانه                                    لباس زیر زنانه

دوم موردطرح و دوخت آن است که امروزه بدلیل رقابت شدید،  تولید کنندگان لباس های زیر سعی می کنند با نظر طراحان کار برش و دوخت را به دقت انجام دهند

یکی از ویژگی های لباس زیر به خصوص لباس زیر زنانه فرم آن هاست اگر شناخت درستی از ویژگی های بدن خودمان داشته باشیم لباس زیر یکی از ابزارهایی است که می تواند نواقص بدن را تا حدی جبران کند

علاوه بر موارد بالا نباید از تنوع رنگ و طرح پارچه های لباس های زیر غافل شد معمولا رنگ هاو طرح های متنوع با توجه فصول سال را می توان براحتی یافت

فقط کمی حوصله و دقت

علاوه بر اینکه لباس زیر پوششی برای زیر لباس اصلی طراحی می شود . ما شاهد تولید لباس ورزشی ای هستیم که با ترکیبی از لباس زیر و نیاز حرکت های ورزشی طراحی و تولیدشده اند و غالبا استفاده از این نوع لباس هاهنگام ورزش توصیه می شوند.

لباس زیر زنانه                                  لباس زیر زنانه

نیمه تنه های ورزشی/ شورت های ورزشی / شلوارک های مخصوص ورزش

که گاهی در عین شباهت ظاهری با لباس های زیر ویژگی های خاص خودشان را دارند.

شاید فاکتور جنس مهمتری عامل لباس های ورزشی مورد نظر است

جنس ، کیفیت ، انعطاف پذیری و دوام از جمله فاکتورهایی هستند که در طراحی  این لباس های مهم هستند

اغلب این لباس های زیر ورزشی از جنس پلی استر و نایلون هستند .

جالب اینکه بدانید در این لباس ها گاهی نباید کاملا کیپ بدن باشند چرا که آزادی بدن در این لباس ها می بایست امکان آزادی حرکتی را برای ورزشکار کند و قابلیت تنفس در لباس های زیر ورزشی بسیار مهم است و اخیرا ویژگی ضد میکروبی هم مورد توجه قرار گرفته همه این تمهیدات به دقت بررسی می شوند تا محصولی تولید شود که آسیبی به بدنمان نرساند.

لباس زیر زنانه

در کل این لباس های کوچک نقش خیلی بزرگی رو در زندگی ما دارند و هنگام انتخاب و خرید شون باید هم دقت بیشتری داشته باشیم و هم زمان بیشتری رو بهش اختصاص بدهیم

مدتهاست که صاحبین برندهای پوشاک به این  نتیجه رسیده اند که برای رضایت دایمی خریداران باید محصولاتخود را چه از لحاظ کیفی و چه به لحاظ ظاهری با نیازهای امروزه طراحی کنند و شاید این مسئله بخشی از مشکل خریداران را در انتخاب حل کرده است .

برند گارودی با ارائه طرح های متنوع از لباس های زیر مردانه و زنامه و همچنین نیمه های و شورت های ورزشی انتخاب خوبی برای تهیه لباس های زیر خودمون و خانواده مون هست می تونین بهش فکر کنین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *