روحیه هر کدام از ما هرروز با روز دیگر متفاوته ، یک روز مملو از انرژی، شاد و قبراقیم، روز دیگر خسته و بی انگیزه، یک روز قلبمان پر از امید است و روزی دیگری سرشار از ناامیدی. واقعیت اینه که حال درونی ما متاثر از شرایط جسمی و روحی و عوامل خارجی است که البته میدان دار تمام آنها توانایی ذهنی ماست که به ما،به زندگیمون و شرایطتمون سمت و سو می ده، شاید مبالغه نباشه اگر بگیم ما آدمها در کنترل احساسات و عواطفمون همیشه در حال جنگ با شرایطمون هستیم.نقش ذهن در کنترل احساسات نقش بسیار مهم و حساسیه تا اونجا که مسیرزندگی و نحوء اون را کاملا ترسیم کنه موفقیت ، رسیدن به آرزوها شاد بودن و حتی سلامتی تا حد زیادی در دست پر قدرت ذهن هامونه ، ما با قدرت های آشکار و پنهان ذهنمون توانایی انجام هر کاری رو داریم . تمامی موفقیت های جامعه بشری روزی ایده و آرزو در یک قلب گمنام بود و بخشی از رویا پردازی های او، قدرت ذهن رو دستکم نگیریم.

ذهن هم مثل هر عضو دیگه بدن برای رشد و تکامل نیاز به مراقبت های فراوانی داره تا بتونه درست عمل کنه وبه عنوان رهبر این جسم خاکی مارو به منزل آرزوهامون برسونه.

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودیلباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

تغذیه، ورزش، تفکر و مطالعه مهم ترین عواملی هستند که به کنترل وپویایی ذهن کمک کنند.ورزش با هر هدفی که انجام شود ، خواه سلامت، تناسب اندام و یا هر دلیل دیگر بی شک مولد انرژی و شادابی، نشاط و انگیزه است ولی از قبل انجام هر ورزشی باید هدف مشخص شود، هدف از این ورزش تحرک است و شادابی و یا هدف رسیدن به آرامش و سکون هدف فرار از دنیای پر تلاطم و رسیدن به ساحل آرامش و یا بلعکس .علاوه بر هدف بایستی مقدمات ورزش مهیا بشه و یکی از مهمترین وسایل پوششی ایست که برای ورزشمون انتخاب می کنیم که طبیعتا متناسب با ورزش انتخابیمون دومین و شاید مهم ترین پارامتر انتخاب رنگ لباس ورزشیمون و در اخر انتخاب رنگ برای فضای ورزش ، در واقع رنگ ایجاد کننده واکنش های جسمی و روحی در افراد است که این واکنش های تاثیرات بسیار زیادی بر کیفیت تمرینات و طبیعتا در نتیجه خواهد داشت . رنگ ها در تغییر سطح انرژی ما نقش بسیار مهمی دارد و شناخت آنها نه تنها خالی ازلطف نیست بلکه شاید گاهی ضروری نیز باشد.به عنوان مثال توصیه شده که ورزشگاران هنگام انجام حرکات ورزشی از لباس ها رنگ روشن استفاده کنندچون رنگ های روشن باعث شادابی روح و تفکرشان میشود.

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودیلباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

معجزه و قدرت رنگ ها

روانشناسی رنگ ها به معنی شناخت رنگ ها و شناخت تاثیر آن ها در روح و روان انسان است شاید باور کردنی نیاشد میزان قدرت و تاثیری که رنگ بر خلق و خوی و روح و روان ما می گذارد . در واقع رنگ هابا حضورشان درزندگی هرکدام از ما به عنوان نیروهای شفادهنده بیماری ها ، ایجاد کننده تغییرات مثبت و منفی در فکر و ذهن و جسم موثرند و شناسایی این توانایی ها در ست مثل پیداکردن میان بری برای رسیدن به موفقیت و سلامتی است.

رنگ ها با تمام عوامل و جزئیات زندگی ما رابطه بسیار تنگاتنگی دارند و این رابطه به گونه ای است که ما بران بیان احساساتمان گاهی از رنگ ها استفاده می کنیم ” فلانی به آرامی آسمان آبی است و یا از عصبانیت سرخ شد ”

البته این نکیه را نیاید فراموش کنیم تاثیر پذیری افراد در برابر رنگ ها یکسان نیست ولی کلیات رنگ هادر افراد مصادیق مشابهی دارد.

 

 

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

ازمیان تمام رنگ ها در این مقاله هدف مابررسی و معرفی رنگ سفید و ویژگی های این رنگ است .

رنگ سفید شاید زیباترین و بیشترین رنگ اطراف ما است . رنگی که با هر سلیقه و تفکری سر آشتی دارد رنگی خنثی ولی در عین حال قدرتمند.

رنگی که بیشتر از هر رنگ دیگر در اطرافمان حضور دارد سفید رنگ متصاد سیاهی است .

رنگ سفید نماد پاکی ، تمیزی و رنگی بی ادعا است و در عین حال پایه و اساس رنگها دیگر است. مستقل، محکم و پر معناست . سفید رنگ صلح و بی گناهی است ، سفید رنگی نورانی و یک حس روحانی را برایمان تداعی می کند. رنگی که پایه همه رنگ هاست چشم نواز است و در عین حال خنثی است . و نیز پیام دار صلح عاری از آلودگی است .

رنگ سفید پرچم معصومیت ، پاکی و رنگی آرام و متین است. در یک کلام رنگ سفید رنگ آرامش است .

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

 

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

 

 

 

 

باتوجه به تمام قدرت و لطافتی که در رنگ سفید است می تواند یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب پوشش ورزشی باشد.

بخصوص ورزش هایی که هدف از آن ، ایجاد آرامش ، سکون و سکوت است .

در ورزش های تمرکز ذهن هدف، قدرتمند ساختن ذهن است ، پرورش و بالابردن توان کنترل و در نهایت هدفمند نمودن روند فکر است ، فکر این ودیعه با ارزشی که در دنیای مادی و در هیاهو این زندگی ماشینی به فراموشی سپرده شده است و در دغدغه های زندگی بشر بی رمق و کم توان شده است .

تمرکز و قدرتمند ساختن نیروی ذهن جز در سکوت و آرامش بیدار نخواهد شد ورزشهای تمرکزی با هدفی مشخص و با ساختار منظم طراحی شده است، که گام به گام مهارت و توانایی و در نهایت قدرت هدایت ذهن را به ارمغان می آورد.بیداری ذهن نیازمند تمام خصوصیات است .انتخاب رنگ سفید برای بیداری این حس بزرگ شاید ضروری است ،انتخاب رنگ سفید برای تمام مراسم های روحانی و ورزش های تمرکز ذهن انتخابی آرام و بی دغدغه برای انجام کاری مهم و ارزشمند است .

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

 

بیداری و هشیاری ذهن و کنترل هیجانات منفی مثل خشم و ترس استرس از جمله مهارتهایی است که میراث انجام و تدوام ورزش های ذهنی است به خاطر داشته باشیم احساسات منفی همیشه حامل فرکانس هایی است که مستقیما به مغز آسیب جدی می رساند و کنترل این احساسات و ایجاد تعادل بین احساسات منفی و مثبت جزاز طریق ورزش مناسب، خواب و تغذیه درست امکان پذیر نیست.

لباس،رنگ سفید،ورزش،گارودی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *