تغییر

تغییر زندگی توسط لباس ها

تغییر یعنی

فاصله گرفتن از فضایی که امروز در آن هستیم، زندگی می کنیم روابطمان ، ظاهر مان و هر آنچه مارا تشکیل می دهد.

تغییر دوباره باز تعریف کردن تمام قوانینی است که از ما، ما می سازد

تغییر،،زیبایی،تولد دوباره

اغلب ما در شرایط قرار داریم که با شرایط دلخواه مان فاصله دارد و اغلب با توجیه خودمان، رفتارهایمان واطرافیمان سعی داریم در درجه اول به خودمان و بعد به دیگران بقبولانیم که اگر در چنین شرایطی هستم چون چاره دیگری ندارم .

تغییر کردن یکی از سخت ترین و شاید حتی غیرممکن ترین کارها در زندگی یک فرداست  تغییر یک کلمه ساده و چهار حرفی نیست که به محض تصمیم اجرا شود تغییر یعنی زیرو رو کردن عادت ها و روش ها و گاهی حتی باورها که ریشه در عمق زندگی ما داره

تغییر،زندگی،زیبایی

ولی با تمام سختی ها، زندگی بدون تغییر قابل تصور نیست یک لحظه فقط یک لحظه چشم هاتون ببندید و فکر کنید به جریان ثابت یک زندگی بدون تغییر ؛ دیوانه کننده؛ است .

تغییر به جسم بی روح یک زندگی مفهوم دوباره میده ، تغییر به آدم ها جسارت می ده ولی نیاید فراموش کنیم که هر تغییری هر چند کوچک بایستی یک ساختار و معنایی داشته باشد.

به نظر من برای تغییری باید خودتغییر رو خرد کرد به تکه های کوچک و از تغییرات کوچک شروع کرد.

تغییر،زندگی،زیباییتغییر،لباس،زیبایی

یکی از راههای تغییر ، تغییر در سبک زندگیه؛ لباسی که می پوشیم آرایش و مدل موهایمان ، رنگ مورد علاقه مان و…….

در مورد رنگ مورد علاقه مان و یا رنگ مناسب در فصل مفصلا میشه صحبت کرد ولی همین قدر بسنده کنیم که انتخاب رنگ لباس به سادگی بیانگر حالات و عواطف مان و نیز نشانگر سبک زندگیمان که پوشیدن هم بخشی از آن است هست .

به همین منظور برای تغییرات ضروری در زندگی یکی از تصمیمات مهم و تاثیر گذار ، بازبینی و باز اندیشی در مورد پوششمان و حتی رنگ های مورد استفاده مان در لباس هایمان است با نگاهی کوتاه به روان شناسی رنگ ها و دانستن قدرت و پیام رنگ های پیرامونمان می توانیم به قدرت آن پی برد .

شاید تغییر سبک زندگی سبگ لباس و رنگ هاقدم بزرگ برای تغییر نباشند که بی تردید برای هر تغییری باید ابتدا تصمیم گرفت ولی بی شک این تغییرات برای ثبات و حرکت رو به جلو بسیار موثر که گاه ضروری است  شاید وقت آن رسیده که بی پروا و شجاعانه دست به تغییری بزرگی بزنیم با دعوت از رنگ ها به زندگیمان شور و نشاط یا حتی بر عکس به زندگی شلوغ مان آرامش و سکون هدیه بدهیم از ظاهری رسمی و جدی به انسانی خودمانی و گرم تبدیل شویم و هزاران شاید دیگر .

 

تغییر،لباس،زیباییتغییر،لباس،زیبایی

بهرحال تغییر ، زیبایی زندگی، موسیقی دل انگیزی است که فقط منتظر نواختن ماست  .

اما چگونه؟

از تغییر نترسیم و به خاطر داشته باشیم حوادث خوب اتفاقات زیبا پشت درهای خانه ما منتظرما هستند و اگر تا امروز نشده شاید باید جور دیگری دید رفتار کرد عمل کرد تا موفق شد شاید.

با خود مرور کنید به چه چیزهایی علاقمند هستید علاقه شما مهم ترین گزینه این ماجراست

جسور باشد و صادقانه در مورد آنچه دوست دارید حرف بزنیدتغییر،لباس،زیبایی

به نقاط ضعف تیپ قدیمی خودتان فکر کنید چه چیزی آزارتون می داد

واقعیت بدنتون رو بپزیرید و منطبق با اون برنامه ریزی کنید

از متخصصین این رشته مشورت بگیرید( یا در فضای مجازی جستجو کنید)

سادگی و راحتی رو مد نظر داشته باشید

 

خودنتون رو با شکل جدید تصور کنید و صادقانه حستون رو به خودتون بگین

خلاقیت داشته باشید

اخبار دنیای مد رو دنبال کنید

به ترند های سال توجه کنید

فراموش نکنید به غیر لباس به وسایل همراه اون هم فکر کنید ( کیف ، کفش ، کمربند ، دستبند و……)

تغییر،لباس،زیبایی

زیباتر شدن با اتفاقات جذاب

سوالی مهمی مطرح است  آیا اتفاقات خوب است که ما و زندگیمان را زیباتر می کند یا بواسطه زیبایی هااست که اتفاقات جذاب رقم می خورد ؟واقعیت این است که این مسئله را از طرف بخوانی ممکن است،  وقتی حس رضایت از خود و زیبایی ظاهریمان در حد مطلوب باشد حالمان خوب است و وقتی حال دلمان خوب باشد حال دنیایمان خوب است و اتفاقات خوب رقم می خورد. زیبایی گرچه یک صفت است ولی در دنیای امروز تبدیل به یک مهارت شده برای زیبایی باید وقت گذاشت بایستی در موردش بدانی خودش را و ترفندهایش را و سبک و سیاقش را ، خلاصه در یک کلام زیبایی همیشه اتفاقی نیست.زیبایی دارای انرژی بسیار بالایی است زیبایی انگیزه حرکت و پویایی است زیبای رمز نشاط و طراوت است و با زیبا بودن می توان قلم زندگی را به دست گرفت و با دستان خود داستان اتقاقات خوب را نوشت. با زیباجلوه کردن و یافتن باید ها و نبایدها درپوشش ظاهری  و سبک و سیاق زندگی می توان با انگیزه و نشاط زندگی کرد و طبیعتا با هشیاری و آرامش به حوادث پیرامون نگریست و زندگی را زیبا حس کرد تمام این احساسات ، مولد حس سر زندگی شادابی و خلاقیت است و با تمام این ابزارها می توان هشیار تر زندگی کرد و حوادث زندگی زیباتررا رقم زد و در کنار کسی که زیباست و زیبایی رادوست دارد زیبایی را خلق کرد.

زیبایی،تغییر،لباستغییر،لباس،زیبایی

برای این کار شاید به علم و تجربه خاصی نیاز باشد شاید برای خلق زیبایی های ظاهریمان مسائل پیچیده تر  از آنچه تصور می شود باشد شناخت رنگ ها،  شناخت ترکیب رنگ ها،  شناخت حس رنگ ها ، لطافت پارچه های لباسهایمان ، نرمی و درخشش پارجه ها ،  بازی رنگها و جنس ها و مهم تر از همه انتخاب سبک درست پوشش که بیانگر سبک زندگی و روحیه و خلقیات مان باشد یا نمایگر شخصیتی باشدکه دوست داریم باشیم.

با درک رابطه میان رنگ ها می توانیم به سبک دلخواه خودمان برسیم اینکه بدانیم هر رنگ چه تاثیراتی بر روحیه و خلق و خوی ما دارند ما را در یافتن بهترین های خودمان راهنمایی می کنند.

با خودمان صادق باشیم از تغییر نترسیم برای سبک ظاهری و سبک پوششمان شجاع باشیم . مدد گرفتن از مد . و متخصین مد این راه را کوتاه تر می کند .

فردی یا شخصیتی که مورد قبولمان است می تواند الگو وراهنمای گذاشتن اولین قدمهای ما برای زیباتر شد و جذاب تر به نظر رسیدن باشد

زیبایی،لباس،تغییر

از سلامتی پوست و موی خود مطمئن باشید هر تلاشی بدون سلامت پوست و مو ” آب در هاون کوبیدن “است  به پوست و مورسیدگی کنید و پیشنهاد می شود که در انتخاب مدل مو و رنگ مو از جدیدترین های سال استفاده کنید این ضمن اینکه شما را فردی به روز نشان می دهد نشانگراین است که آدم حساس و دقیقی هستید.

تغییر،لباس،زیبایی

 

 

 

 

 

 

تغییر،لباس،زیبایی

و سرانجام انتخاب پوششتان انتخاب لباسهای برای مناسبت های مختلف  منطبق بر سبک و نگرش شما به زندگی

این که کجا چه بپوشیم اینکه رنگهای هر فصل را بشناسیم از بایده ای این بخش است یافتن راهی برای تغییر برای متفاوت بودن برای زیباتر بودن تلاشی است برای بهتر بودن شاد بودن و شاداب زیستن و بدون تردید با اعتماد به نفس می توان بهترین ها و زبیاترین هارا رقم زد .

برای زیباتر دیده شدن

اصولا وقتی رضایت از ظاهر مان با آرامش آنچه به تن داریم همراه باشد در واقع دغدغه کمتری نسبت به اطراف خواهیم داشت و بهتر می بینیم بهتر می شنویم و بهتر درک می کنیم و اتقاقات خوبی که همیشه در کنارمان هستندرا واضح تر می بینیم.

هم برای زیبا بودن و زیبا دیده شدن و هم برای خلق لحظات خاص بایستی به زیبایی فکر و اندیشه مان هم باشیم فراموش نکنیم صورت آینه ای است از آنچه در درون ماست . هرچه دردرون احساس آرامش داشته باشیم بازتاب آن را در صورت و رفتارمان هویدا می شود وهر حس خوشایندی در درون ما به فعل مطلوب در دنیای پیرامونمان می انجامد و عکس آن هم صادق است تمام هیجانات منفی در درون بازتاب در خارج خواهند داشت و این اجتناب ناپذیر است . و حتی اگر بتوانیم علیرغم احساسات منفی بروز آنهارا کنترل کنیم جنس فیک آن مشخص است مثل یک لبخند زورکی و یا بازی بد در نقش یک آدم شاد

زیبایی،لباس،تغییر

 

 

 

 

 

 

تغییر،لباس،زیبایی

یکی از مهمترین عوامل زیبایی در کنار تمام مراقبت های منطقی از پوست و مو مراقبت از قلب و احساسمان است چون هم شکننده اندو آسیب پذیر و هم شاید درمان ناپذیر

به سبک زندگیمان اهمیت بدهیم سبک زندگی دقیقا همان بخشی از ماست که نیازمند تعمق است تغذیه ما عامل بسیار مهمی است سعی کنیم با خوردن و نوشیدن خوراکی های  سالم خودمان هم از بیماری و عوارض سبک زندگی ناسالم در امان بداریم

تغییر،لباس،زیبایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و درکنار تمام این مسائل خوش بین باشیم از کنار زیبایی ها آسان نگذریم ،ببینیم و لذت ببریم وقتی زیبایی های پیرامونمان ر ا ببینیم و حسشان کنیم ماهم جزیی از چرخه زیبای طبیعت می شویم  زیبایی شو که زیباهارا  می آفریند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *