بحث امروز در مورد لباس خواب و شرایط اونه

صبح آغاز کننده یه روزه که ما با بدون اینکه بدونیم تصمیم می گیریم چطور روزی باشه.

می دونین بزرگترین عاملی که می تونی از یه روز عادی، روز شگفت انگیز بسازه خود شمایین .

می پرسین چطور؟

خلقیات ما ابتدای روز سرنوشت روزمون رو رقم می زنن!

لباس خواب

 

عوامل زیادی باعث میشن تا خلقیات ما شکل بگیرین ولی یکی از مهم ترین عوامل اینه که بدن ما بعد از خواب چقدر انرژی داشته باشه، کیفیت خواب شب می تونه رو شرایط فیزیکی و روحی ما در روز بعد بسیار تاثیر گذار باشه.

و خواب خوب محصول یه برنامه ریزی خوبه .

خواب هم مثل هر چیز در دنیا ملزومات خاص خودش رو داره ، مکان مناسب، دمای مناسب و پوشش مناسب و…..

لباس خواب در انواع و اشکال مختلف طراحی و معرفی میشن تا با هر سلیقه، شرایط سنی ، روحیات افراد و هزار گزینه دیگه همخونی داشته باشن .

لباس خواب ها در یک تقسیم بندی چهار بخش لباس خواب نوزاد ،کودک و زنانه و مردانه تقسیم میشن

لباس خواب نوزادان و کودکان:

لباس و خواب      لباس خواب

معیارهای زیادی برای انتخاب و گزینش وجود داره،چون لباس خواب همون طور که قبلا هم گفته شد در کیفیت خواب شبانه و در نهایت در خلق و خوی  روزانه تاثیر بسزایی داره.

نکات ریزی وجود داره که فهرست وار بیانشون می کنم:

  1. لباس خواب به خصوص برای کودکان بهتره از پارچه های طبیعی باشه چون کمترین میزان حساسیت رو ایجاد می کنه.
  2. انتخاب پارچه های پنبه ای هم می تواندانتخاب خوبی برای فرزندان دلبندتان باشه.
  3. انتخاب لباس خواب بدون تردید باید با درجه حررات اتاق کودکمان تنظیم بشه.(متناسب با دمای اتاق نوع لباس تعیین می شه این نکته کوچک ولی بسیار مهمه و در آرامش و خواب کودکانمان تاثیر زیادی می گذارد).
  4. طبیعت کودکانمان را قبل از انتخاب لباس خواب در نظر بگیرید ( اگر کودکی اصطلاحاً گرمایی است حتما از لباس های سبک تر و اگر نسبت به سرما کم تحمله از پارچه های کلفت تر استفاده کنید).
  5. یقه گرد گزینه مناسبی برای کودکان است و هم برای خواب و هم برای راحت تر عوض کردن آن.

لباس خواب زنانه:

 

 

لباس خواب زنانه

شاید بیشترین تنوع رو در لباس خواب ها داره و طرح ها و جنس های بسیاری داد.

در انتخاب لباس خواب زنانه نکاتی رو حتما باید رعایت کنید و فراموش نکنید رعایت این نکات به شما آرامش و حس سبکی می دهد و ارمغانش یک خواب راحت و عمیق است.

اگر قرار باشه در مورد این نکات صحبت کنیم ابتدا  این نکته رو تاکید می کنم که لباس خواب باید سایزش مناسب فرم بدنی شما باشد البته اغلب لباس خواب ها کمی گشاد یا اصطلاحا آزاد هستند. دلیل اش واضحه باید در لباس خواب راحت بود پس رعایت این نکته ضروریه.

در عین حال لباس خواب ها رو به چند دسته   فانتزی ، کلاسیک تقسیم میشه.

لباس های فانتزی با رنگ های مختلف با طرح های متنوع که بسیار پر طرفداره وبرای کسانی که تجربیات تازه رو دوست دارند و از تنوع لذت می برند گزینه جذابیه.

لباس های خواب کلاسیک ، که ظاهری جذاب و دلنشین داره ، لباس خواب های راحتی دو تکه  البته همه این ها با یک روبدوشامبر تکمیل می شوند .

لباس خواب

در مورد لباس های خواب کلاسیک رعایت چند نکنه بی فایده نیست:

  1. اگر لباس خوابتان تور دارد باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا ایجاد حساسیت پوستی نکند و یا زبری اش به پوستتون آسیب نرسونه.
  2. در مورد سایز لباس خوابتان مطمئن باشید. لباس خواب تنگ ، راحتی خواب رو از بین میبره و مدل گشاد هم زیبایی و راحتی روبا هم ، پس بهتره انتخاب دقیق باشد.
  3. یکی از پر طرفدار ترین مدل ها کت و پیژامه های کلاسیک هستند که در نوع پارچه ای و ابریشمی با روبدوشامبر و بدون آن بسیار مورد توجه است این نوع بدلیل دو تکه بودن که یکی از مزایای لباس خواب است بسیار مورد توجه است.
  4. حتما جنس لباس خواب با میزان دمای فصل مطابقت داشته باشد پوشیدن لباس خواب گرم در هوایی نه چندان سرد آرامش و کیفیت خواب شمارا بهم می زند و بالعکس.
  5. در صورت حساسیت به مواد نایلونی حتما گزینه انتخاب رو به سمت پارچه های نخی و کتانی ببرید .
  6. لباس های راحتی گاهی اوقات می توانند گزینه های خوبی برای خواب باشند. ترکیب تاپ شلواری های راحتی، بلوز و شلوارک های نخی با رنگ ها و طرح های متنوع می تونن انتخاب شما باشند.
  7. لباس های خواب  در دو نوع بلند و کوتاه می تونن تو انتخاب تاثیر گذار باشند حتی در مورد لباس راحتی که شلوار، شلوارک (که می تونه شلوارک کوتاه یا بلند باشه).

لباس خواب،ست خواب    لباس خواب زنانه      لباس خواب زنانه

خلاصه لباس خواب از اون دسته لباس هاست که دست ما درانتخاب بسیار بازه و می تونیم دقیقا بر اساس ذوق و سلیقه یا مکان و موقعیت در فصلی با هر رنگی انتخاب کنیم.

لباس خواب مردانه:

درشکل کلاسیک در واقع همان کت و پیژامه های کلاسیک هستند،که در انواع رنگ هاو جنس های مختلف عرضه می شوند. از مجموعه های نخی با پارچه های ساده و رنگ های جذاب تا پارچه های راه راه و چهار خانه و حتی جنس ابریشمی آن که بسیار پر طرفدار است .

ست لباس خواب مردانه

البته در این بخش هم انتخاب لباس راحتی شلوار و شلوارک های راحت با تاپ و بلوزهای نخی می تواند برای آقایان هم انتخاب درستی باشد.

لباس خواب مردانه            لباس خواب مردانه

در کنار لباس خواب روبدوشامبر های زیبا می تونن این انتخاب رو کامل کنند.

مجموعه گارودی ست های بسیار زیبایی از لباس های راحتی ، لباس خواب و رومبدوشامبر های لطیف و زیبا داره که پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب حتمایه سری به سایت گارودی بزنین و این محصولات ببینید .

بخصوص جنس های نخی اون برای مشکل پسندها یه گزینه خاصه!!!!

 

 

لباس خواب

شب تون خوش، خوابتون ابری و دلتون آبی

 

 

 

1 thoughts on “معرفی انواع مدل های لباس خواب

  1. ناشناس میگوید:

    فک کنم آقایون کوتاه ترجیح میدن به نظرم سیاه خیلی بده واسه لباس خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *